winkalinn

saffransbullar!

Kategori: Allmänt

nu är jag klar! de tog typ 3 timmar för mig! :p och man har ju inte stpr lägenhet heller, fick ställa bakplåtar på sängen för att få plats xD haha

men så här blev resultatet iaf:


dega dega dega ..



före ugnen


KLAR! :)


ja när jag var mitt uppe i baket så kom jag ju på att FAN jag har ingen kavel!! så då gick jag till grannen (suss mormor) och lånade en av henne, hon är så snäll! så då när jag lämnade tillbaka den fick hon en påse med nybakta bullar oxå :) man måste ju vara snäll så här vid juletider ;)


Nu ska vi bara komma på vad vi ska äta för middag.. .. .. frasses kanske? känns inte som jag har lust att ställa mig och laga mat nu :p


PUSSHEJ ♥

Kommentarer

  • Sis säger:

    Nice. :) Värst vad du har blivit "hemmafruig". ;)

    2009-12-15 | 18:11:05
  • Linn säger:

    haha ja jag vet jag tänkte på de, men jag har ju ändå inget annat för mig så då äre väll lika bra jag gör nått :p

    2009-12-15 | 19:11:51
  • Moa säger:

    Jag åt på frasses idag! xD hihi^^ Är i Härnösand nu i veckan till på torsdag så :P puss från Moa

    2009-12-15 | 21:03:28

Kommentera inlägget här: