winkalinn

dan efter dopparedan

Kategori: Allmänt

hade jätte kul, trevligt och mysigt igår! Vi var hemma hos mammas syster och firade julafton där med alla andra syskon (utom Fredrik), vi såg Kalle Anka som alltid och INTE Anna Anka! Sedan åt vi massor med mat och sen var det julklappsutdelning :D Blev jätte nöjd med alla klappar! :) Fick en massa smink, "nytto grejer" som mamma säger som handdukar, en stekpanna, påslakan set m.m. Av pappa fick jag massa skoter grejer, man kan snart säga att jag är sponsrad av ski doo, fick ett par ski doo handskar som var AS snygga och en ski doo mössa! :p lite kul! Pappa sa att nu äre bara skotern som fattas, så man får väll hoppas på at han oxå bestämmer sig för att köpa en ny skoter ;p
Nämen jätte trevligt hade vi och sen blev de så att vi satt och spelade Alias hela kvällen, fick skrattattacker och panik ibland!

Sov till halv 12 idag så sen har jag bara ätit frukost och nu sitter jag här! Amanda fick sims 3 igår så hon håller på att instalera det på hennes dator nu :p


Ikväll blir det middag hos Kickis igen fast då ska vi äta fågel tror jag? Typ tjäder lr orre :p Och sen Hoppas Hoppas jag att Roger kommer med 23 bussen ikväll :D Saknar han! 

Ha en bra dag! Pusshej ♥



 ski doo ♥







 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: