winkalinn

25 oktober

Kategori: Allmänt

Idag är det fint väder ute! :) Men halkigt på vägen :s Har iaf spenderat morgonen/ dagen med mamma. Vi har varit på lite affärer å tankat audin och så. For på apoteket oxå och köpte PMS tabletter! För jag blir typ djävulen själv veckan innan jag ska ha mens ;) så nu ska jag testa dom här tabletterna å se om det blir nån skillnad, vilket jag hoppas.. Smsade till gubben att jag hade köpt sånna men så söt som han är så tyckte han att jag inte behöver dom :) Lr så törs han bara inte säga som det är ;)

Fick åka lastbil igår förresten för ♥:at hade varit upp till Tärnaby och lastat nått, tittade inte så noga vad det var på släpet ;P Så då fick jag åka med till Glommers på hemvägen. Kul att göra nått annat ibland, åsså hann jag ju träffa söt Liam en sväng med :)

Nu är jag hemma å ska diska snart, sen i eftermiddag ska jag fara till mamma för vi ska hjälpas åt att göra palt! :D Minns inte sist jag åt de faktiskt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: