winkalinn

24 oktober

Kategori: Allmänt

Då var de måndag igen! Än fast jag har typ helg hela veckan :/ Jobbar bara en dag på hela veckan och de är på fredag.. Jag vill ha ett jobb nu!!

Hade en trevlig helg iaf. I fredags efter jobbet for jag på middag med arbetskamraterna hemma hos Britta. Hon hade gjort en jätte god 3 rätters middag! Världens godaste älgkötts gryta :) Samtidigt som vi åt varmrätten hade vi vinprovning. Den här gången var det lite dyrare röda viner vi testade. Å än fast jag inte tycker om röd vin så är det ändå ganska gott att dricka till mat.. Men de vita vinet vi fick till förätten var ändå det godaste på hela kvällen ;) Sen vid halv 12 ungefär fick Thobias komma å hämta mig för jag börja ju jobba 9 på lördan :/ Å de var ju inte de lättaste att ta sig upp på lördan kan jag säga, var lite bakis än fast jag inte drack nå mkt.. Men de gick över vid mitt på dan ungefär :P

På lördag kvällen gjorde jag och hjärtat god middag, vi grillade fläskfile på våran lilla "inne grill" ;) å till de potatis, morötter, sötpotatis å rödlök i ugnen, de är sååå gott!

Igår (söndag) hade vi en riktig slappar dag! Vi gjorde ingenting på hela dan, låg å såg film typ :P och til middag blev de pizza ;)

Så nu ska jag snart dra iväg på gymmet å svettas lite! Ska bli skönt :)


Ha en bra dag!


Hann inte träffa den här söt ungen nå i helgen :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här: