winkalinn

tjugotredje november

Kategori: Allmänt

Idag händer det inte så mycke! Har hunnit jobba 2 timmar på morgonen, sen var jag till sjukan med vaccinations papperna så nu äre bara vänta på att dom ska ringa om nån tid. Sen har jag ätit lunch å nu håller jag på tvätta.. Skulle väll egentligen ha varit ute å gått lr farit på gymmet, meeen de får bli nån annan dag!
Imorrn blir det å fara en sväng till Slagnäs på en arbetsintervju! :) Skulle vara så skönt om jag fick ett heltidsjobb ett tag så man kan tjäna ihop lite pengar.. Fast det blir ju att pendla 10 mil om dan om jag får jobbet men det ska väl gå ordna det oxå.

Snart kommer mamma hit med grisen igen.. Vet inte riktigt vad man skulle ha hittat på nu?





Är sjukt less på min profilbild på FB så försöker hitta nån annan, men de är inte lätt när jag tycker jag ser ut som ett mongo på alla kort! I-lands problem? ;p


Kommentarer

  • ida säger:

    vad är det för jobb du ska söka? :)

    2011-11-24 | 14:31:37
    Bloggadress: http://atasteofwinter.blogg.se/
  • Linn säger:

    De är ju å städa på hotellet :)

    2011-11-24 | 14:52:43

Kommentera inlägget här: