winkalinn

21 november

Kategori: Allmänt

Är som små slö idag, hade ställt alarmet på klockan 9 imorse å jag vaknade då och låg och kollade facebook och så ett tag men sen somna ja om, å vakna halv 12 igen!! De va länge sen jag sov till så sent sist. Så de är nog därför jag är slö idag.. Men jag har iaf varit ute på en liten promenad, bl a till sjukstugan för å lämna in våra vaccinations papper. Men när jag kom dit kunde inte dom kolla därifrån vilka sprutor jag har tagit förut (eftersom de gjorde jag uppe i Tärnaby) så jag fick ta med mig mina papper hem igen och ringa till Tärna å höra vad de va jag hade tagit för spruta förut. De va tydligen bara en spruta jag hade tagit förut, mot Hepatit A,. Så blir att gå till sjukan på onsdag igen för imorrn ska jag jobba! :)

Jag gick även till mamma å hämtade hit grisen (Polly) för mamma skulle jobba till 10 ikvl. Men snart får jag sinne på hunden för hon ligger bara å gnäller hela tiden!
Nu ska jag hoppa in i duschen snart, sen fara å handla lite grejer till middan, :)



I lördags va vi och hälsade på bus ungarna i Slagnäs :)


Min fina ♥ och Liam som inte ville sitta still igår när vi hälsade på Lillan i Glommers :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: