winkalinn

10/3

Kategori: Allmänt

har föreläsning över internet igen.. men jag tycker det är så svårt å lyssna när man inte är där "live", man börjar bara tänka på massa andra saker istället :p

har iaf hunnit vara och träna idag, skönt att vara där mitt på dagen för de var nästan inge folk där så alla maskiner va lediga :)

Nu har Amanda dragit till Umeå och mamma är ju kvar i Sunderbyn än så nu blev man ensam helt plötsligt.. Fast jag har ju lilla Polly jag måste sköta om :)

JA jag fick veta att jag klarade min första tenta igår!! så jiivla skönt!! Har vare så orolig över att jag inte skulle klara den..
Är samtidigt skitförbannad på folk som säljer grejer på internet men aldrig skickar dom!! Jag och Sanna blev lurad av samma person, vi gav han pengar men fick aldrig nån bok!! GRRR. Fattar inte hur människor inte kan ha nått samvete??

Får äta middag hos söt mormor idag, så då slipper man då laga mat själv :) Men innan jag far dit ska jag om på bolaget och söka sommarjobb! Skulle nog va najs å få jobba där ;)


Hade ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här: