winkalinn

wiho

Kategori: Allmänt

mina armar är som typ spagetti just nu :s orka knappt hålla upp dusch handtaget när jag skulle duscha ;) men känns ändå skönt! nu äre bara å köpa ett gym kort å fortsätta träna :) världens trevligaste gym ägare oxå som ska hjälpa oss göra nått slags träningsprogram.

haha jag träffa pappa som tvärest idag med, han va hit och besikta min gamm bil, rally golfen :) den hade "bara" 9 fel! HAHA ;) så det blir nog bil himlen för den nu :( lite synd för den går ju som den ska men har tydligen vääldigt mycket rost och andra fel ;)
känner nu att det nog va tur att jag köpte en ny bil ;p

nu ska jag dö på soffan ett tag!!



lilla golfen efter våran "fina" rostlagning ;)

Kommentarer

  • de la bra gbgarn säger:

    men nu är den ju en rally golf ju. ut o sladda , flips , spräng den!!!! / goa Krille

    2011-01-16 | 16:24:36

Kommentera inlägget här: