winkalinn

wei

Kategori: Allmänt

vaknade typ halv 10 imorse av att mamma prata högt och brett i telefon, lite irriterad blev jag men jag kunde då inte somna om så då vare lika bra å kliva upp. Jag och Amanda skulle liks på gymmet kl 11. Så efter vi hade äte frukost for vi dit och gick igenom ben, lite mage och rygg med Stefan. Känns att man inte har tränat benen allt för mycket på senaste tiden ;)
Ganska skönt å va där så tidigt för de va typ inge folk där :) Blir å fara dit på tisda igen och gå igenom överkroppen, sen får man börja på riktigt! Lite taggad är man faktiskt :p får väll se hur länge det håller i sig ;)

Nu ska vi göra middag, tacos blire :D Jag å Amanda va sjukt sugen på de igår men då fick vi fläsklägg till midda ist :/ inte det godaste jag har ätit precis ;p


Hade! ♥





Kommentarer

  • Mammi säger:

    Enda sättet att få dig ur sängen :) Fläsklägg är mums, rår inte för att bortskämda barn inte äter det... Undra vem som skämt bort er ??? :) Kram

    2011-01-22 | 20:47:22

Kommentera inlägget här: