winkalinn

uää

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem till boden. Har vare i luleå hela dagen och lullat omkring. Vi hade bara en lektion idag så vi slutade vid kl 12. Men jag gatt vara kvar i Luleå hela dan för jag skulle ju köpa nå böcker av en tjej. Karro övergav mig och drog hem till Storuman ;) så jag fick spendera dagen all alone!

Hade tur och ringde till mormor som skulle till sunderbyn idag så hon och Kicki kom in till Lule och fikade en sväng med mig innan dom drog hem till arvids. Så jag har väll mest gått omkring på affärer hela dan, hitta några grejer iaf :)

Och det gick förvånadsvärt bra att köra bil i stan oxå! Hade gjort en liten karta så jag skulle hitta till tjejen med böckerna och efter lite letande så hittade jag ;) Men det suger ju att typ alla vägskyltar är översnöade så man ser ju fan inte vars man ska!

Nu äre bara 1 1/2 dag kvar å va här, längtar tills jag får fara heeem! :)


Tror jag ska börja läsa lite i en av kursböckerna nu.. Lika bra att börja med det så snabbt som möjligt..


Hade! ♥

Kommentarer

  • Mammi säger:

    Duktigt flicka

    2011-01-19 | 21:21:44

Kommentera inlägget här: