winkalinn

happiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kategori: Allmänt

har fixat lägenhet idag!!!!! :D :D :D :D gick gode snabbt då jag var dit och anmälde mig igår och fick lägenhet idag! Men hon hade gett mig förtur för hon tyckte att jag inte skulle behöva flytta hem till mamma igen då jag är 20 år gammal ;) hehe
ibland har t.o.m jag lite tur! och nu är jag glaaaaaaad :) synd att det inte är typ lördag för de känns som jag är på världens bästa fest humör just nu ;)


nu måste jag bara få hit alla grejerna till lägenheten, dom är typ utspridda över hela sverige känns de som.. har grejer i forsmark, storuman åsså här i arvidsjaur :p men det får nog lilla papi hjälpa mig med :)



Kommentarer

  • ida säger:

    fan va härligt hörru! vi får komma och hälsa på dig när du har flyttat in :)

    2011-01-11 | 19:41:01
    Bloggadress: http://atasteofwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: