winkalinn

boden

Kategori: Allmänt

helooo

sitter i boden nu i susanne och bosses lägenhet.
Igår började allvaret! Nu är man studerande på LTU ;) wiiie. Hela dagen igår fick vi mest information om en maaaaaaaaassa saker som man inte kommer ihåg hälften av nu ;p och idag har vi haft föreläsningar hela dagen och fått veta vilka uppgifter vi ska göra. Kursen ska vara klar om en månad och till dess ska vi ha lämnat in en rapport, haft seminarium och till sist en tenta :o så det blir en intensiv första kurs men de ska nog gå bra, förhoppningsvis :)

Nu sitter jag å skrattar åt Karro som bor här med mig för hennes dator har dött! ;) Hon har typ fått fet virus eller nått , mohahaha


Imorrn blire å ta bilen in till Luleå , för då ska jag virra runt å hitta nå böcker jag har köpt på blocket.. Jag som ÄLSKAR att köra i stan.. not..


Är goode trött nu.. men imorrn får vi iaf lite sovmorgon :) sen äre ju bara 2 dagar kvar tills man får fara hem :D


Pusshej ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: