winkalinn

cuz I believe in life

Kategori: Allmänt

Ibland är de så skönt att ha egen lägenhet! Speciellt när man har duschat och inte orkar klä på sig för man ska gå och lägga sig snart, så man kan springa omkring halvnaken! ;)
Seg som jag är så har jag nyss duschat, som ni kanske förstod från överstående, men borde egentligen typ ligga och sova redan.. För imorrn blire att kliva upp tiidigt, iaf tidigt för mig, för jag ska vara på sjukan kl 7.. :s
Ska ju ha fältstudie där i 2 dagar :) Hoppas det händer nått intressant!

Idag har jag som sagt jobbat, på två olika ställen, på systemet blev det bara att gå igenom och skriva på en massa papper. Det är en hel vetenskap att jobba på systembolaget, mest för att det är statligt ägt.

Sen for jag hem till mamma och vi lagade middag, kött och wokgrönsaker blev det, mmm:)
Och efter det drog jag och syrran till gymmet och tränade lite ben. Hann sola efter träningen med så man inte ser ut som en blekfis! ;p


Nu måste jag blåsa håret och sen lägga mig bums!

Gonatt ♥



såhär kan det se ut efter en arbetsdag på systemet (: dock var inget av vinerna särskilt gott! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: