winkalinn

friday

Kategori: Allmänt

jivlarns vad det snöar ute!! Jag vill ju ha sol och blå himmel! :(

Just nu gör jag inte så mkt, ska väll försöka fördriva tiden tills Roger kommer hem från skolan.
Imorrn drar jag till Umeå och Hanna! ;D Då ska vi fira hennes 20 årsdag :D Jag tänker kliva upp tidigt och ta bussen som går 6 härifrån så jag hinner gå på stan och glo lite oxå :) Nu kanske man har råda att shoppa lite när man vet att man får jobba snart :)

Jag börjar praktisera på Ica på måndag och ska praktisera där en månad och sen har jag jobb där tills vi flyttar härifrån! :) Det känns bra att veta att nu är man lovad jobb så då behöver man inte oroa sig mer för det (:



btw jag hatar min mobilkamera! den är på 5megapixel men suger ändå! Man måste hålla kameran heelt still annars blir hela bilden suddig! Och den är bara allmänt dålig tycker jag :p Skulle vilja ha en digitalkamera!!




Här var hon inte gammal (:
Saknar Tindra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: