winkalinn

dinner

Kategori: Allmänt

nu ska jag snart göra köttfärsås och spagetti så Krille och Roger hinner äta innan dom ska till backen.

Idag har jag varit på AFA hela dagen och skruvat och skruvat och skruvat!! Alltså skruvat skruvar, inte skruvat i en bil :p Har skruvat nå trapp grejer som HSB ska ha, dom ska tydligen ha 56 styckna :p
Imorrn blire en lugnare dag, då ska vi typ vara på arbetsförmedlingen och skriva CV.. 

Har nyss pratat med pappa en sväng och försökte övertala han att fara till Vännäs i helgen på Big Jump lr va de heter.. Då Ross Mercer ska försöka ta världsrekord igen ;p Så att jag och Roger kan snål åka med pappa dit då ;) 


Nä nu måste jag göra mat!! 






"Gubbarna" höll på att bygga en läktare (:



Sånna hära "trappor" stod jag och skruvade ihop hela dan ..





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: