winkalinn

CV

Kategori: Allmänt

nu sitter jag på lärcentra, eller akkan och har jobbsöknings tid. Fast jag använde den här tiden till att plugga på högskoleprovet ist! De har jag den 10 april! De som blir svårast är nog matte delen! :s Gjorde lite kort på ett gammalt prov och det var ju inte jätte lätt precis!


Jag ska nog gå hem snart.. Har försökt få tag på Bogge för han måste skriva på nå papper åt mig..

På förmiddan var vi på arbetsförmedlingen och lärde oss hur vi skulle skriva CV (:




Kommentarer

  • Mammi säger:

    Bra att du lär dig det där med CV, då kan du hjälpa mig med mitt:) Se till att lära dig att skriva personligt brev oxå, det är inte lätt så jag behöver hjälp med det oxå :)

    2010-03-03 | 20:52:42
  • Linn säger:

    De är inte så svårt! Jag fick en massa papper som man kan se hur man ska skriva!

    2010-03-03 | 23:37:54
  • Sis säger:

    Dom flesta säger att det är svenskadelen som är svårast. :P

    2010-03-04 | 15:32:45

Kommentera inlägget här: