winkalinn

helgen som var..

Kategori: Allmänt

kul helg var det! det roligaste tror jag var skumdiscot på hotellet i lördags, fy satan så kul de var! nog för man såg ut som jag vet inte vad efter och kläderna stank äckel skum men skoj vare :p
   Vi har hunnit mycket i helgen, på valborg var vi på centrum huset och hade bartömning, på fredan var vi bakis, på lördag for vi över en sväng till norge, var inne på några affärer och hälsade på i emmys och daniels lägenhet som var jätte fin :) sen på kvällen var det ju som sagt bartömning på hotellet och skumdisco ;) igår gjorde vi inte så mycket och idag har man haft ledigt från skolan så jag har typ suttit och pluggat hela dagen för jag har prov imorrn som jag inte hade pluggat något alls till :/ skönt att det är slut med skolan snart!
   det var kul att Hanna och hennes kompis Jenny följde med ut i helgen oxå för det var ju ett tag sen man träffade henne! :) och det blev ju mkt roligare så ;)

men nu ska jag gå ner till Rogers lägenhet och sova! har sovmorgon till 12.20 imorrn men jag tror ända jag ska kliva upp tidigt och plugga lite till inför provet då ;)


godnatt alla barn!

pusspuss ♥

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Sötrumpa, det va kul att träffa dig med :]

    2009-05-04 | 23:47:47
  • dessan säger:

    De va kul ni komm förbi =)

    2009-05-06 | 09:45:41
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: