winkalinn

helg

Kategori: Allmänt

snart :)

jag har nyss varit på sklan och skrivit ett kemi prov :s nä men de kändes som att det gick ganska så bra! men man ska aldrig hoppas för mkt..
   nu är jag hemma en sväng för jag börjar inte förrän 11.40 så jag ska väll sminka mig och byta kläder, jag orkade inte göra de i morse innan jag for så de får bli nu ist ;)

när skolan slutar så far jag och roger till forsmark och ska vara där i helgen, vi måste bara hämta ut en grej på bil och el, tror de var en förgasarfot lr nått :p för vi ska byta den på golfen :) blir väll att måla över lite mer rost i helgen med!
får se om vi skulle hjälpa krille med deras ramp bygge oxå! : )

är fin fint väder ute :D man blir glad av det tror jag.

Ha en fin dag!

pusspuss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: